Verktyg för övervakning av Sociala Medier

Diskussionen om vilka verktyg som skall användas för att hålla koll på sitt varumärke i sociala medier verkar ständigt aktuell. Nu senast hittade jag den i en grupp på Linkedin.

Jag tyckte det kom fram många bra förslag där och har därför sammanfattat lite kring dessa här.

Har du förslag på fler så posta dem gärna i kommentarerna.

20 reaktioner till “Verktyg för övervakning av Sociala Medier

  1. Pingback: Johan Ydring
  2. Pingback: Lena Carlsson
  3. Pingback: skanman
  4. Pingback: Johan Ydring
  5. Pingback: Victoria Ahlén
  6. Pingback: Maria Gustafsson
  7. Pingback: carlmagnus
  8. Pingback: Ann Markström
  9. Pingback: elwira kotowska
  10. Pingback: Johan Ydring
  11. Pingback: Sara Hernandez
  12. Om du tycker språkklassificering och relevans (hitta nålen i höstacken) är av vikt måste jag givetvis passa på att nämna Silverbakk (http://silverbakk.com). Alla verktyg har sina fördelar och givetvis är det alltid affärskraven som skall avgöra vilket verktyg man väljer.

    Lägger givetvis in en disclaimer att jag är en av grundarna till bolaget bakom Silverbakk.

    Gilla

    1. Fredrik! Självklart ska Silverbakk med på listan. Det lilla jag har sett av det ser mycket bra ut. Gillar att ni även fått med relevans/vikt som en av grunderna.

      Gilla

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.