Kundresan slutar senare än man kan tro

Har precis avslutat min prenumeration på T-post. Inte för att jag inte gillar produkterna utan helt enkelt därför att jag inte har rum för fler t-shirts med spexiga/snygga/roliga tryck.

#62 Under Surveillance - T-post
T-post #62 Under Surveillance

Det var lite halvkrångligt att komma ur min prenumeration visade det sig. Jag fick maila ett antal gånger med kundtjänst (som f.ö. var mycket bra) och var tillslut tvungen att i efterhand godkänna deras villkor. Ett av dem var att det var två nummers uppsägningstid. Inte helt lyckat. Jag tror att ett av de största misstagen man kan göra är att försvåra för kunder att avsluta relationen. Och varför tror jag det? Jo, för den enkla sanningen är att:

Hur bra det än varit så blir den sista upplevelsen den jag tar med mig.

Kundresan slutar mycket senare än man kan tro. I själva verket är det inte förrän relationen upphört. Och t om måste du se till att kunden är nöjd. Annars vet man aldrig vad som kan skrivas om en…

En reaktion till “Kundresan slutar senare än man kan tro

  1. Pingback: Johan Ydring

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.